'Tersentuh hati dan menitis air mata tonton video ni..' - Netizen

October 31, 2017

'Tersentuh hati dan menitis air mata tonton video ni..' - Netizen


Sebak menonton video Faizal Faiz Farish yang membuat kejutan untuk ibunya sempena ulang tahun kelahiran yang ke-57. Faizal yang berpura-pura sakit sampai muntah darah (palsu) membuatkan ibunya risau dan kelam kabut.

Ibu mana yang tidak risau melihat anaknya dalam keadaan yang tidak sihat. Ramai netizen yang tersentuh hati dan menitis air mata menonton video ini. 

"Hari ini birthday mak saya. Saya lupa sebenarnya. Ingat 31 Oktober, bila ingat balik rupanya 30 Oktober. So saya kelam kabutlah pergi ambil kek. 

"Semasa berada di kedai kek, saya call mak dan beritahu yang saya tidak sihat. Saya minta tolong mak bawa saya pergi ke hospital dan saya dalam perjalanan balik ke rumah. 

"So my mom kelam kabutlah. Sampai rumah, saya suruh adik standby plan kami. So this is the video," tulisnya. 




Video yang dimuat naik jam 11.47 pagi 30 Oktober itu kini telah dikongsi lebih dari 10,000 kali dan netizen memberikan pelbagai reaksi mereka di ruangan komen. 




Bertuah si ibu mempunyai anak yang baik dan menghargai ibunya. Semoga ibu Faizal dipanjangkan umur dan bahagia di samping keluarga sampai bila-bila. 

Previous
Next Post »
0 Komentar