Teman Rapat Beritahu, Artis jelita ni putus tunang sebab bercinta dengan wanita?

July 18, 2017

Teman Rapat Beritahu, Artis jelita ni putus tunang sebab bercinta dengan wanita?

Bila sahaja sebut nama Bella Nazari, mungkin ramai juga yang tertanya-tanya siapakah sebenarnya pemilik nama ini. Bella atau nama sebenar Mas Nabiella Nazari, 30, sering membawa watak antagonis di dalam drama seperti dalam drama popularseperti dalam drama popular Shh I love You (Sumairra), Hati Perempuan (Tengku Amalin) dan Duda Terlajak Laris.

Melalui Lakonan Bella Nazari ternyata memang sangat berkesan sehingga menimbulkan kebencian pada penonton. Mempunyai wajah yang jelita, sebenarnya telahpun bertunang dengan jejaka bernama sebenar Mohd Sukiman yang berasai dari Kelantan.
Namun khabarnya pertunangan mereka berakhir dengan perpisahan. Bagaimanapun ada pula cerita yang Kaki Share dengar daripada satu sumber yang boleh dikatakan teman rapat juga dengan artis ini. Rupa-rupanya artis ini memutuskan pertunangan kerana hatinya terpaut dengan seseorang yang dianggap sebagai kekasih.

Yang membuatkan cerita ini sensasi, Bella yang tengah mempromosikan single terbaru bertajuk, Oh Cintaku ini menjalinkan hubungan dengan rakan sejenis. Sukar untuk mempercayai samaada hal ini benar atau tidak selagi belum dapat kepastian dari Bella sendiri. Jadi kita harapkan Bella sendiri yang menceritakan sendiri apakah punca sebenar dia putus tunang.

Previous
Next Post »
0 Komentar